.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با موافقت شورای گسترش آموزش عالی؛
5 رشته جدید در دانشگاه مازندران ایجاد شد
شورای گسترش آموزش عالی با ایجاد پنج رشته جدید در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا در دانشگاه مازندران موافقت کرد.

احمد احمدپور در تشریح وضعیت علمی دانشگاه مازندران گفت: در حال حاضر در دانشگاه مازندران نزدیک به 12هزار دانشجو در بیش از 85 مقطع کارشناسی در دوره های روزانه و شبانه و حدود 1800 دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد و بیش از 500 دانشجو نیز در مقطع دکترا مشغول به تحصیل اند.
 
رئیس دانشگاه مازندران افزود: تعداد دانشجویان رشته گرایش این دانشگاه در فاصله دو سال گذشته از 18 رشته گرایش به 45 رشته گرایش(2.5 برابر) و از سی رشته گرایش در مقطع کارشناسی ارشد به 60 رشته گرایش  افزایش یافت.
 
وی ادامه داد: در نیمسال اول سال تحصیلی 92-91، بیش از 100 رشته گرایش دانشجو در مقاطع تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد و دکترا) مشغول فعالیت های آموزشی و پژوهشی می باشند.
 
احمد پور در ادامه با اشاره به ایجاد رشته های جدید در دانشگاه مازندران گفت: شورای گسترش آموزش عالی با ایجاد رشته های کارشناسی ارشد فیزیک گرایش فیزیک نجومی، کارشناسی ارشد ریاضی کاربردی گرایش ریاضی فیزیک، کارشناسی ارشد مهندسی پلاسما، دکترای آمار و دکترای زیست شناسی – علوم سلولی و مولکولی موافقت کرد.
 
رئیس دانشگاه مازندران تاکید کرد: این شورای همچنین با یکبار پذیرش دانشجو در مقطع دکترا (نوبت دوم) در رشته های زبان و ادبیات فارسی، الهیات – فقه و مبانی حقوق اسلامی، علوم قرآن و حدیث، مدیریت گرایش تولید و عملیات، آموزش عالی گرایش برنامه ریزی توسعه، سیاستگذاری علم و فناوری، حسابداری، باستان شناسی، فیزیولوژی ورزشی، تربیت بدنی و علوم ورزشی گرایش مدیریت ورزشی و تربیت بدنی و علوم ورزشی گرایش بیومکانیک ورزشی موافقت کرد .


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.116 seconds.